Etiketter

tisdag 5 juni 2012

Ojoj!

Så trevligt jag hade på min födelsedag, fint väder blev det med! Misslyckades däremot med Nässelsoppan men inte för att den blev dålig utan för att grönsaksbuljong och kycklingbuljong innehåller Gluten, FY!!! Kött buljongen är ju utan, så där fick jag smäll på fingrarna. Har nu inhandlat glutenfri buljong åt Crille.

Sett en Björn har jag gjort med, inte så ovanlig upplevelse kanske men jag hade definitivt klarat mig utan den :D

Ska göra reklam för mina vita smultron som är så goda, fåglarna äter inte upp dem och de kan ätas av nästan alla dem som är allergiska mot den röda färgen i smultron och gubbar, delar med mig av en länk här

http://www.matnyttig.se/artiklar/14-mat/403-vita-baer-bleka-men-goda

Annars så lever livet på, små kycklingar ska kläckas i veckan, hagen ska byggas färdigt med gubben som beväpnad björnpassare, grönsakerna ska ut i landen det ska fixas och donas.

Puss på er alla!



Inga kommentarer: