Etiketter

onsdag 8 maj 2013

Ja så vare inte Fredag..

Men nog kändes det så när man gjorde lite småhandling i dag, tror att flygaredan är värsta handlingsdan men, jag förstår. Man måste bunkra om man ska flyga.
Ja, solcreme å souvernier å ost å vin å nya kläder tja, allt sånt som kan behövas i en resväska.

Nä jag vet, Kristi himmelfärdsdag ju, då ska man vara..tja lugn kanske..kanske kyrka vad vet jag men Svenskarna gör det de är bäst på när helgdagar kommer som en skänk från ovan, man partajar.
tja, värst religiös blev ju inte denna dag så jag förstår lixom int nyttan med den. Men det är ju jag det.

Flygit å farit har jag inte men kom ändock hem sent nåra Jordgubbar senare å det är väl helt okej eller?


Avslutar med en liten Anekdot från Fejjan  med att säga att man faktiskt, inte kan veta allt men, man duger ändå.





Inga kommentarer: