Etiketter

tisdag 7 maj 2013

Jo men ba surt å surast



verkar komma efter en helg man plockat litet, hjälpt en vän en timme å så äre ju nåt annat förstås. Men vad.

Grymt ont i hela bäckenet i armbågar å axlar å knän med muskelryckningar, jo så vet ni det. Tips någon?

Nåväl, smärtan har mojnat något, jag har fått vila å värktabletterna är slut. Nu får jag vänta en månad till nästa gång jag får några och försöka härda ut till dess men det går.
Väva å andra sidan lägger jag nog ner i dag, kanske Fredag. En liten kort promenad med finaste vovven skare bli i allafall, Gåsbiff i gräddsås med potatis till middag med, vattna lite blomster, ja, så får det bli.

Fridusen är på väg till Danmark å sin Heidi, hoppas hon får det kuligt! Härligt med vänner tvärs å kors över världen!

Kände för att skriva nåt vist i dag men alla visa tankar verkar ha tagit semester å så kan det va ibland.
Visare i dag än igår så tar jag det lugnare, kram alla!! (Lånade detta från någon annan, vist så det förslår)


Inga kommentarer: