Etiketter

tisdag 25 juni 2013

Jag är en konstnär!!!



Eller, hm...nix, absolut inte nada finito och jag verkligen AVSKYR att måla möbler!!

Jodå, pallen å skåpet vart så fin i Sherryblossom (grisskärt) och så tänkte jag att jag skulle måla en dekorativ målning på och detta var nu första gången det kändes yttepytte kul att måla utemöblerna, ja, förutom då jag valde färgen, det var kul det med, ja i allafall så målade jag små blommor och fina gröna löv och var så stolt.

På morgonen gick jag upp och hastade ut för att riktigt vara skitstolt och ta en bild å så..har allt runnit i hop och blivit en massiv samling av färger och vart någonstans stod det på burken att utefärg inte tål, fukt!

Jaja, jag har lärt mig nåt men det känns alls inget inspirerande att ens fortsätta måla möblerna än fast jag är tvungen. I morrn blir det strålande sol och + 25 så då passar det bra att skaffa sig solsting och fina rosagrönagulavita armar och ben. Kanske ska jag slänga in en klick i håret också medans jag är på gång.

Önskar en fin fortsatt sommardallrig vecka, bada för guds skull, sola, läs romaner sov!

Det är i allafall vad jag skulle ha gjort om jag inte behövt måla (morr och haru lite att göra så vet du vart mina utemöbler står)

Kram!

Vänder vind i min navel.



Om du 

rör vid mig 

förbrukar 

känsligheten som 

letar sig över 
kropp 

Om du andas 

vänder vind i min 
navel 

och letar värmens

överaskning 

Om du 

vidlåter 


markeringar 

vid min själ 








Lev dem. 

Inga kommentarer: