Etiketter

fredag 14 juni 2013

Skör, som en elefant i en glasfabrik


Jomen så att, man glömmer så fort! Vaddå jag, trött? grinar??
Nehej, det va ju igår jue...

Jo, så äre, man glömmer fort. Pojkarna dammsög å städade å jag försökte peka med hela handen och torka golven som jag knappt klarade.. Så blev det Shopping och ut kom jag med en glassmaskin?
Nåt kul ska man väl ha eller :D

Nåja, stadsresan blev jag väldigt trött av men lyckades med konsten att grilla perfekt kött i allafall.
Duktigt mör och trött tycker jag att det passar bra att lägga blodspår till hunden i morgon.

I morgon då jag ska fortsätta med att peka med hela handen..Hrm..


Nä läskigt vare å gubben ville åka till doktoren men det ville inte jag, jag kan ju det här om smågråt och gäspningar, det går ju över men man får ta det lite försiktigt.

Dottern kommer i morgon och då ska vi pyssla i tvättrummet hon och jag, kanske tapetsera en vägg, sätta upp hyllor och möblera om, Jobb?? Näe, terapi!!!




bruten



jag vet hur man sluter ögon och jag vet
hur mörker tränger
jag har flutit över drömbankar och jag
vet jag har vadat strömmar
i mina drömmar



var jag aldrig nära.

bara hade mig under mitt täcke i mitt sovrum och fönstret stod öppet,

jag sov då med handen som en klo mot allt verkligt
allt jag velat tro på och jag var en
naken lekamen mot allt.

jag har andats nu
och jag är väckt.

Inga kommentarer: