Etiketter

torsdag 13 juni 2013

Törnrosa sömn




kan man kalla det och jag sov i 48 timmar, vaknade till i kväll då finaste Åsa kom.
Man ska inte tro sig om för mycket och det är ja bra på.

Bra på var Nezzie på lagt Älgspår och stolt är jag över det.

Om man pratar om ångest eller utbrännbarhet är jag ett klassiskt exempel.. Gubbs fick vabba från kl 11 å jag har sovit hela dagen, hela morgonen och hela natten.

Ni som inte vet vad hjärntrötthet är har aldrig gjort det.

I min egen terapi gav jag grisarna mat i ösregnet och efter 40 skalade bananer och en kartong av tomater och spenatblad sökte de sig långt om sänder tillbaka till huset , jag vet för jag såg på i ösregnet under en väl grenad Al.

Igår var liven på tivoli och i förrgår var vi på skolavslutning, så stolt även om jag inte haft ork att skriva om det, här kommer foton




Barnen är ju det finaste i världen :D

Yack å godnatt.

Inga kommentarer: