Etiketter

tisdag 29 mars 2011

Åh hemma igen!!


Tog en välbehövlig vilopaus i går, liksom för att ta igen mig i från helgen som visserligen var helt underbar men
Fytusan vad jag frös!!!

Frustande storväxande hingstar, ljuvliga små Russ och stora Ardennrar kunde inte göra vädret varmare, tyvärr. Men kul var det!!

Nu är jag hemma igen till ännumera kyla men vardande vackert väder.
kan ju tala om att menyn i helgen var allt annat än kulinarisk, Pizza. Hamburgare:Känner att jag måste röra mig minst tie mil innan jag återgår till samma normalfeta form som jag hade innan...

Nåja, hade ett fint samtal med Sebastian i helgen, värmde mordershjärtat och ja, en sak till vet ni hur härligt
det är att komma hem och se alla kära igen!!

Av Sinnligt.

Välvd

jag har ryggen så och

du räcker om mitt.

Tröttgjorda och leende.

Hrmm.. *harkel*
Ja det är skönt att komma hem. Och snart kommer våren hit, med allt fint som kommer ur rabatterna, kan det bli bättre?

Inga kommentarer: