Etiketter

onsdag 23 mars 2011

Jäkla dator!


Men, man kan ju fundera, förra inlägget har jag försökt lägga in i två dagar nu!!

Knäppisknepigt!

Så jag skriver skyndsamt ett till medans jag lånar gubbs dator, min är väl för gammal och seg!
Åt Amerikanska pannkakor i dag urgott och skitenelt att hitta på internet! Om man tar bort nästan allt socker och minskar till en tesked samt ökar saltet till 2 tsk blire mycket godare!!

Om man vill så kan man göra dem yttepytte och servera dem som förrätt tillsammans med lök cremefraish och rom! Muuuums!

Nu är det inte så mycke dagar kvar av mars och mindre dagar kvar tills den första Maj då jag ska på min första vårbockjakt!
Himlars så kul tycker jag dårå, kanske inte du men vi är ju alla olika ;)
Snart är det snöfritt och då ska smågrisarna få komma ut, längtar tills dess, Ni anar inte vilka fina potatisland Linderödsgrisar kan fixa *ler*

Kort på mina fina höns kommer här, kram till alla!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, ja jag känner igen det där med att det tar en hiskeligt lååång tid att ladda upp inlägg ibland. Men säger som du.. man är väl för gammal för att fatta det här med datorer egentligen. Tur man har barn som kan hjälpa till. Fiiina hönor du har, kram n