Etiketter

onsdag 16 mars 2011

Jaja..

Ibland dimper sådana hära dagar ner, helt orkeslösa och inspirationsavhängda det
känns faktiskt som om man borde lägga sig igen innan man stigit upp. alls.

förstår ni hur jag menar?

Men jaja, jag steg upp i vart fall, har gjort det jag förväntas göra i vart fall och ska göra en läcker middag i vart fall...eller nåt..ätbart är väl kravskalan just nu..

Så nu har jag gnällt färdigt.

Kycklingfile, borde int vara så svårt..tycker man eller?

Så det får bli Herrgårdostfyllda kycklingfileer men svampstuvning..eller..nej, så blekt!
Chilifräst champinjongratäng med panerade kycklingfileer, glutenfritt såklart.. ja, så får det bli.

Å det dådå blir min middagtips, till efterätt glass med nykokt jordgubbssylt.
Smaklig spis och braig dag ha fortsatt..typ,
Kramen!!!

Inga kommentarer: