Etiketter

måndag 23 juli 2012

joddu!

Där fick ryggen va den tålde av trädgårdslandet. Fjantigast låter det om jag medger att faktiskt knappt fanns ogräs. Alls.
Suck.

Rände i väg i morse å skjutsade Bobba på sommarjobbet å skulle bara handla lite men hamnade hos kusin för en kopp kaffe. Det måste vart länge sen jag va där sist. Hennes son kimpan kommenterade när vi for (han är en månad yngre än Ludde i den underfundiga 4 års åldern) Vi ses nästa år Ludde!!

Hrm, känner att jag är lite dålig på att hälsa på dem som betyder mycket för mig och lovar att jag ska försöka ändra på det..
Annars så blir det vildags nu och tvätt senare.

Puss!


Sandbankar.




Det mjuka och det lätta


Jag tänkte på det när jag blåste

maskros helikoptrar ut över allt

Ibland behöver inte ögonen fästa sig närmre

än ett stilla seende.



Inga kommentarer: