Etiketter

måndag 2 juli 2012

Men solen sken i går!!

Bara en sån sak får livet att lyftas lite granna, man kunde gå i kjol och Linne!
Det blev en tur till fina grannen Jenny som man alltid kan sitta ner en stund hos och känna sig alldeles avslappnad å så fick ju Luddisen leka bort en stund.

Och vad gjorde gubben då? Jo, han och Bobba skurade husvagnstaket och Crille klippte gräset :D
Jag är så glad för den där husvagnen, den gör våra semestrar mycket billigare för att inte tala om bekvämare!!

Vaknade i dag av gråmulet väder, undrar om det åskade i natt månne? Idag ska Crille bli av med rälsen, något han är mäkta glad över och jag, ja, jag ska väl svassa lite å packa, vara glad över regnet som kom i natt så att jag slapp vattna, ge hästarna vatten och göra en god röra till dunbollarna.

sköt om er där ute i " The real world" som man säger, puss å kram!


sömnad.




Det är
under min hud

du tar plats

andas vid vart hjärtslag

och vidrör mig

Och där jag går
väcker spåren av oss min förundran

Att man kan älska så.

Inga kommentarer: