Etiketter

söndag 7 april 2013

Jomen så kom den till slut!



Den stora sömnen. Det blev 8 timmars härlig sömn, det behövde jag. Huvudvärken från i går som bortblåst. Satt å titta på tv efter nappen halv 8 i går kväll, ända till halv 12 då Irene Huss slutade. Ja å sen soooov jag hehe.

Jofördå vakna jag ju pigg och nu så har jag bakat bröd till chrille,
gräddat pannkakor till kidsen, den glutenfria smeten blev liite tjock men det gick bra ändå. Nu ska jag se om jag ska lyckas göra en mandelpannkaka till mig själv med bacon.
Sen så ska jag klä på mig haha! Morgonrockstros halvaSöndagen är skönt, det vet jag :)

Å sen då??

Tja, vem vet. Man ska inte veta allt tycker jag för då kan man bli överraskad. Kanske med en promenad eller att man kanske hittar en bok man inte läst (det vore ett rent under) ja eller nåt sånt.

Ni ska i allafall ha en fortsatt underbar Söndag, Puss!




drift som saknad




viker kuvären med stilskrift längst ramar av reformerad atmosvär
och
jag hör dig i vinden jag hör orden jag svär

när

solen har sitt med månen i nedan och svart har natten att bära
jag sviker icket jag sitter helt nära

smått jag reser när morgonen gryr
och nattens sista dör ut

tar mitt brev och försluter
rinner en resa för sakens skull

postar och hoppas att orden sluter
sitt i mitt schatull

Inga kommentarer: