Etiketter

torsdag 11 april 2013

Joodu

för se för 21 år sen klämde jag ut en grabb å i dag fyller han år! Grattis min fina Basse buslus. 

Jag älskar dig!!!


Jamen annars då, vävning? Jo, det går framåt. Lyckades faktiskt med både det ena och det andra (inte nödvändigtvis rätt saker men ändå) sisådär 15 cm blev det vävt.

Ungefär någonting liknande..tja, ränder hehe

Nöjd är jag i allafall och det är ju huvudsaken! väldans mysigt vare att sitta på klippan trappen och dricka kaffe i solen och kika ut över dalen, jag njöt massor! Idag äre int så soligt, jag ska in till storstan med lite grejjor till min dotters lägenhet för hon är tillbaka för gott i Umeå Jippi!!
Min älskade fina, vilka fina barn jag har, inte perfekta men fina å snälla!

Hoppas ni får en braig dag å allt sont därnt, puss!

Inga kommentarer: