Etiketter

torsdag 4 april 2013

Yra Pyrre på turne


Ja, eller vad man nu ska säga...For till stora staden för att träffa doktorn i går, fast det var ju fel dag..förstås
vilket å andra sidan va bra att jag gjorde eftersom jag i dag glömde börsen och inte kunde legitimera mig å det gjorde ju inget eftersom jag redan vart där..typ. 

Klarade mig från p böter och soppatork för det hade väl vart pricken över i:et då eftersom jag glömt att ladda mobilen som blev utan ström.

Det är aldrig trist att vara mig!

Efter snurrnatt utan sömn nästintill så blire den där sängen som står och väntar mitt nästa projekt. Projekt huvud kan man väl kalla det för jag hoppas få igen lite hjärnaktivitet, det är tur att felstavade ord rödmärks här haha!

Högt blodtryck annars mår jag finfin och har värden som en atlet jag, tänk så välordade doktorer kan vara.
Ny medimusk blev kvittot på denna förmiddagen.

I eftermiddag ska jag dammsuga. Det ska väl i allafall inte kunna gå fel, godnatt! (eller förmiddag??? ^^ )

Inga kommentarer: