Etiketter

torsdag 12 april 2012

Filip och Fredrik

Jamen ta mig tusan har jag inte fått se en kändis, eller jag kanske ska säga att det va Crille som såg dem först. "men gud vad jag känner igen honom (grubbel) men det är ju Filip i Filip och Fredrik (Stort leende) "

Och minsann, det vare. Mitt i hopen hamna vi, alldeles bredvid, tänka sig. Fast vi var ju inte där för deras skull, inte alls.
Nej Storebror Basse fyllde ju vuxen igår, 20 långa stora år. Min fina stora grabb. Han mötte oss där, snygg som vanligt och betydligt mer känd hos oss än Filip och osv..
Blev en födelsedagskram och ett kort där innan vi begav oss hem på mina älskade pojkar, finaste gossarna i världen!!!

Väl hemma var luddis urförkyld fortfarande, öronstyngen å allt. Trött som tusan gick ja å la mig rätt tidigt men Ludde stönade och stånkade så det blev inte mycket sömn i natt heller, stackarn men, ta mig tusan om han inte är piggare i dag! Han till och med pratar med i barnprogrammen, härligt!!!

Sköt nu om varandra denna regniga dag, det ska vi här hemma i Dalsjö göra, kramar!

Inga kommentarer: