Etiketter

söndag 1 april 2012

Nä. Ingen lurning.

Om inte att faktiskt somna om och sova till halv nio är ett Aprilskämt.
Det var länge sedan jag lurades just denna dag och ideerna att lura andra tryter. Kanske det räcker att de går lite smånervösa genom denna dag och undrar vad mamma kan ha hittat på. Eftersom jag inte vet själv vad jag ska hitta på får de väl göra det när de vaknar för de små liven sover än, förutom Ludde.
Att lura honom är ju osportsligt, han får bli lite äldre.

Gjorde ordförståelsen i högskoleprovet och fick 17 rätt, riktigt bra faktiskt! Men då sa också strokeutredaren att det var min enda styrka, låg långt över genomsnittet där och det får man väl vara glad för, så då är jag det :D
Idag får vi sonflickvännens föräldrar på middag så det ska städas lite nu. Ska gno in lite rosmarin, salt och peppar i den gigantiska skinksteken jag fick av min vän Åsa. En gris som gått ute hela livet och bara ätit frukt och grönsaker, ni må tro att Scan är god för så hette han. Ska väl städa lite och möjligtvis klä på mig för det har jag inte gjort än trots mina föresatser...

Får önska er en vacker dag!!

Jag ska skutta och ta på mig kläder!


Inga kommentarer: