Etiketter

måndag 9 april 2012

Och ännu mera lat..

Jag har inte lyckats! Så jäkla trögt det blivit att få av sig den där morgonrocken!
Jag hade ju som mål att kliva ur den innan tolv på dan och det har jag iof lyckats med men nog hänger den på till tio för det mesta :/
Antingen lider jag av någon form av koncentrerad lathet eller så är det så att tröttheten makat mer plats åt sig.

Nåja, Idag så har det skurats i huset efter Påsken..Den stora frågan är ju varför man skurade innan? Jag visste ju att det skulle bli spring in och ut med skorna på och att den nytinade leran skull fästa riktigt bra på hundarnas tassar..men ändå..man lär sig aldrig!

Ludde däremot är varken lerig eller lat utan förkyld igen. Stackarn. han har ju just blivit frisk tycker jag, det går som runt runt.
Just nu sover han så sött på soffan.
Infogar en bild på min blommande porslinsblomma, den gör i allafall mig glad :)

Jag har förutsatt mig själv att jag ska ta en promenad och inte sitta vid tv och uggla hela dagen så det gör jag nu. Ha en finer dag!

Inga kommentarer: