Etiketter

måndag 2 april 2012

Ja men det var då tusan!

Skulle ge mig på att redigera min blogg och lyckades få bort rubriken "Tankar från mitt kök" och hittar den inte. Mutter.
Jag är väl inte den vassaste kniven i lådan om man säger så men det kan jag leva med. Den blev rätt bra i allafall.
Igår hade vi Bobbas flickväns föräldrar på besök. Väldigt trevligt med middag och sånt och jag lyckade få ge bort en av alla mina Pelargoner, vilket jag är glad för! Man ska vara glad om man kan ge bort något har jag hört för då får man tillbaka. Tillbaka vill jag ha en million ungefär, det är väl inte för mycket begärt???

Jag tycker de är väldigt vackra faktiskt!!

Idag har snödjupet mätts, 26 cm. Nä, inte det gamla utan det som kom i går!
Jag tror Tant slask kollrat bort sig och Kung vinter missat att han ska dra till nordpolen med hela sitt hov.
Bäst att jag letar rätt på dem och tar ett allvarligt samtal med dem..eller inte..

Kanske våren kommer tillslut av sig själv. Jag hoppas det.

Puss och kram!


Inga kommentarer: