Etiketter

fredag 27 april 2012

Vi drar till fjällen, fest hela kvällen...

Njae inte riktigt men till fjällen ska vi, idag!
Härligt att återse stugan även om det där med snön är lite tvehågset.
När man kommer hem lär man väl se skillnad hoppas jag verkligen, jag hoppas att
Majbrasan tinat fram, att bron tinat fram, att inte lilla ynka pynka krokusen snöat över igen och att alla mina groddar inte dött.

En sån här kommer vi inte att åka omkring på där, ser ut som en förstorad hårtork eller?

Nej räddiga jag ska puttra omkring på väl inkörda gammhärkar, jag får väl blunda och låtsas att jag befinner mig på en solig strand någonstans vilket skulle vara mycket enklare om den inte levde om så väldans :D

Nåja, ha det bäst här hemma, elda varsamt, umgås varsamt, älska varsamt, då blir livet bäst

(stor puss om nån int förstod)

Inga kommentarer: