Etiketter

tisdag 1 maj 2012

Hemma igen!

Vi for ju till fjällen som bekant till första Maj vilket var jättetrevligt men ruguggligt snöväder mest hela tiden, detta var min kära mor på Valborgsmäss på stället vi grilla korv på efter fisket, det är så varmt och skönt  "harkel"
Nåväl, tiden gick fort jag fick 2 fina stora Rödingar och vips så var man Faster igen till en liten Bejamin och hemma sådär vid fem på tisdagen
Det händer mycket i fjällen.

Denna vecka går i lugnets tecken eller, åtminstone är det min plan A. Antar jag får utarbeta en plan B med för som oftast så är det ju aldrig lugnt. Typ att kratta gräsmatta tvätta utav bara tusan och samtidigt hålla mina tummar och tår för att mina böcker ska komma på posten.
Då inträder plan A. för då ni, då ska damen läsa.

Ha en fin vårlig vecka, det ska jag ha :)

Inga kommentarer: