Etiketter

tisdag 29 maj 2012

Varför är jag vaken nu då?

Jag har sagt åt mig och skällt på mig, det är ju tidig tidig morgon, int ens Luddisen har vaknat än! Int hjälpte det, gammelkroppen gör som den vill den.
Kikat ut på åkern efter Råbocken men han gömmer sig tryggt i skogen.
Hade trevligt Aloe Vera party i går, verklig tantpoäng ellerhur! Blev fattigare förståss men ändå rikare. Rikare på skratt och trevliga människor och småmysfeeling och det kan man gott får i bland, eller hur?

Fick dessutom världens finaste i förskotts present av mina söner och Bobbas fina fina flickvän Jennifer.

Tavlan kommer här

Jennifer har fotat, sånt här värmer mammahjärtat enormt!!

Ha nu en underbar Tisdag, det ska jag ha. Ska träffa Fina Anna ochinviga en trumma, ska bli så kul!
Sköt om er!

Inga kommentarer: