Etiketter

fredag 4 maj 2012

Och så blev det Fredag igen

jag förstår inte hur veckan gör egentligen, alla dagar i rätt ordning alltjämt. Tänka om jag vart veckodags läggaren, då ni hade det vart fredag, varje Månda, Onsdag och Söndag. Bara för att det är roligare så och för att mitt dåliga minne inte tål fler dagars inblandning.
Rev ned taket (en bit av det) i hallen och fick se till vår storglädje att det är ett brett fasat planktak under, samma som i köket, från början av 1900 talet skulle jag tro. Oj vad jag är gla för det!! Dock inga timmerväggar så här långt så vi får la se vad vi gör med dem.
Hitta en gullig sak på en väns sida som jag bara absolut ska göra flera av i sommar, kolla in!
Läckert, eller hur???

Ikväll så är det ju någe vm av nåt slag, håller int så noga koll som gubben min men dippen är gjord och chipsen upphällda så jag får väl skråla med så gott jag kan och hoppas för familjefridens skull att jag hurrar på rätt mål.

Det bästa med matchen är att jag får dricka en sån här till det, drack det första gången i Belgien hos Fridus och ni må tro att det är mums, smakar körsbär!

Ha en sån fin kväll ni alla, pussipuss!

Inga kommentarer: