Etiketter

måndag 6 augusti 2012

Dagis start!

Ta mej tusan, faktiskt här i Överboda, trodde aldrig den dagen skulle komma! Här är fint och jag tror Ludden får det bara bra med sina nya fröknar och kompisar :)

Idag ploppade vi i sjön, månntro årets sista dopp? Skön var det i allafall.
Äggen tickar på och skatorna har inte tagit fler kycklingar så om mina 18 ägg kläcks har vi några att dela på jag och Jenny. Ska bli så roligt att se hur de ser ut!

Själv så ska jag efter f-mötet i kväll, vila min ömma kropp, startade ju sjukgymnastiken i dag, vila lite i soffan efter kvällsprommis med hundarna, låter väl som en god ide?

Ha det!


Vrid dig sommarmåne, lite ljus åt mitt
lite glimmer i det mörka, varmt av ditt
tre dansteg jag förärar, mina ögon upp mot sky
väntar nu på dagen som liksom dig blir ny



Inga kommentarer: