Etiketter

torsdag 9 augusti 2012

Sexiga Barnkläder, joddu!

Här ska sexas till och kallas för mode skitde samma om man är fem bast! Klart tjejjerna ska ha mindre kläder än killarna även om storleken är densamma, skare va tajt, kort å uringat så skare, här i Sveriget har butikerna "iingeet" att säga till om.

Men nog äre konstigt tycker jag. Ungarna tar på sig de kläder vi köper till dem, varken mer eller mindre. (ja åtminstone upp till 12 då)

Våga Vägra Köpa!
Gå på loppisar i stället eller varför inte starta en bortskänkes- emotages barnkläder sida på Facebook, en för varje kommun?
Låt skitkedjorna stå där med de klantiga barnklädesinköp de har gjort och skämmas.

Såja, slutskällt.

Kristallsjukan ja, visst fick man den med, alldeles gratis, så nu ska man yra runt ett tag dårå, är fortfarande lika yr som i morse men men, jag tar fasta på orden I en vecka och förlitar mig på det :D

Skulle ju tränat i dag med det gick fet bort kan jag säga haha har mest tränat på att gå rakt och det är ju inge fel med det heller :D Ha en ljuvlig kväll alla, stora kramar!



Brutet ur. Skiftad


Faller gör tid, har du sett vattnet och
har du lyssnat.

som sida vid sida som band till band

hur har vändor genom sin färg i

dina händer?

Hur har mitt
sådan ton.



vitt utsträckt och öppen

andetagen ur


Ifall du har ovila ska jag sömna dig, 

sjungen.





Inga kommentarer: