Etiketter

måndag 27 augusti 2012

Stövla med dig och ett paraply

jo, regnar gör det. Minns avslutnings grejjen vi 9:or gjorde, någon (vare jag??) minns lite vagt men i alla fall så spelades den låten och med gummistövlar fyllda med vatten och ett paraply å friskt stampande och skvättande mimades den. Sedan dess sitter den fast.
Konstigt det där med minne, det blir ju lite sämre med åren, har jag hört..Nu är ju mitt sämre än sämst på grund av andra saker men jag tycker att det kunde välja lite bättre vad det kommer i håg.

Som att.. tja, en massa saker som faktiskt är betydligt bättre att komma i håg istället för hela texten till Stövla med, osv..
Nog om det, en liten brasa blir det inomhus så att tvätten torkar, kanske dammsuga å städa lite innan alla råttor i hörnen har förökat sig så att ingen annan utväg finnes än att hyra en saneringsfirma.
jag tog kanske i lite där men jag antar att det känns igen.

Crille han tycker vi städar för ofta och jag försökte förklara för honom att det gör vi då inte och att hjärnan mår bra av att det int ligger massa saker och skräpar överallt. Jag vet inte om han hörde men han kunggjorde innan han gick i säng att Jaa jag ska diska upp disken på mitt sovrum utan att jag påmint honom så nåt måste ju ha fastnat haha :D

Förresten, jag efterlyser en milion eller så om någon har nån som ligger och skräpar det är ju såå mycket bättre för hjärnan att inte ha skräp liggandes :D
Ha en fin regnvädersdag och krama nån, det är alltid trevligt.

Puss!!

Inga kommentarer: