Etiketter

måndag 13 augusti 2012

Ny vecka dårå!

Vilken helg det vart!
Fick kristallsjuka i Torsdags ju och hade ett vingligt liv till på Lördagen då jag va någorlumda symptomsfri
En erfarenhet rikare alltså, slår vad om att jag ska bli läkare eller nåt sånt i mitt nästa liv, jag har ju snart prövat det mesta haha :D

Hade blomsterdamer (och herrar) hos mig i Lördags, vi delade växter med varandra, mycket trevligt! Basse bus kom hem med och det va trevligt då vi var nästan barnlösa, det var ju sista lanet innan skolan börja!

I går då var vi på Stora stenens familjedag, jojkade lite, det gick sådär tycker jag men två andra herrar stod för intressant och väldigt underhållande kåserier, en eloge!! trivsamt ordnat med fiskedamm, burgare och dragspelsmusik, vad mer kan man begära?

http://storastenen.com/

Idag fortsätter inskolningen på dagiset (ja jag vet det heter förskola meeen!! ) , träffa en Camilla och tja, städa kanske?

Ha en underbar dag ni alla!




Smågrus och storsten.



som fallande fjun kommer
kvällning nu
ett mjukt ingenting i slutet av
allt.

stilla, slumra styrka själ

Du får.

Inga kommentarer: