Etiketter

lördag 25 augusti 2012

Pipisarna växer och frodas

utom en, "hen" ligger i min bh och jag tror att den kommer att dö men man vet ju aldrig, den har det åtminstone mysigt och varmt.
Haha ja Hen, detta är väl den endaste gången jag kommer att använda det ordet. tycker verkligen illa om det. Var tog synonymer som exv barnet den osv vidare vägen och vad händer om man måste göra två könlösa? Hennarna var ute och gick haha
Jo jag har en Hen  och många hennar nej nej vad säger jag, kycklingar mente jag visst!!

Tagit sticklingar av inomhusblommor i dag, planerar att ta bort en massa så helt logiskt fixar jag mer ...gah.. Var ska jag ta vägen med mig själv??

Badtunnebad blev det i helgen. Det finns få saker som slår ett bad i tunnan en senkväll med stjärnorna som gnistrar ovan för.
Slår det gör verkligen inte brännässle skördningen i dag de till och med bränns genom buxera, det ni! gav upp och bad gubbs om en mer brännfri skördningsmedot, man har ju en röjsåg :D

Nu avslutar jag för denna gången med dessa raderna,



Sotad



Jo jag har skrivit om gryende dagar och väntande natt.
om kalla kvällar och mornar man inte gärna vill vakna i

om det som gör ont, som skär, som bryter hjärtat
jag gör det inte så ofta nu.

Ofta tittar jag ut över skogen, sitter ner vid myren, jag pratar inte

som om orden tagit slut som om.

September har vilan i sig, jag är tacksam för det.

Inga kommentarer: