Etiketter

fredag 29 mars 2013

666 the number of



antalet sidvyer under denna månad ja, jag säger då det. Men det är ju trevligt att någon läser, skulle inte skada med en liten kommentar då och då men å andra sidan spelar det inte så stor roll, någon läser ju i vart fall!

Igår blev det städning å både kylskåpet, bestickslådan och köket samt badrum fick sig en duvning så jag va rätt mör och tycker att jag och Ludden gjorde alldeles rätt i att sedan sitta ute i solen resten av dagen. Vi gick påskkärring med och det är ju tur att vi har grannar nuförtiden, annat var det när första kullen var små, då fick vi gå låååångt :D

Lite godis rikare men fullt nöjda så gjort vi en brasa och lax i paket ute på den, mums!

Kvällen blev inte sen och kl 22 sov jag som ett litet barn i reda sex timmar jojo, det tar sig!

Idag vankas bara nöjjen, pimpling, solning god mat innan vi styr kosan hemåt igen
 i kväll så ska Crille hämtas upp.

Ha nu en härligt låååång dag, ta hand om nära och kära och njut av den begynnande våren, det ska jag göra!




Inga kommentarer: