Etiketter

lördag 2 mars 2013

Jomen vin vare ju

Massor av kalorier i men det slank ner nåt glas i allafall. Undrar hur negativt det är för lchf men å andra sidan väljer jag ju själv :)
Frukosten blev ett ägg med ost och en skiva hårdbröd a`lla Lchf, lätt att baka!

Letade recept på internet och hittade en femveckors mumsmeny för hela familjen :D

Å så mycket gott det finns!

Här är länken till den http://www.kostradgivarna.se/veckomeny/


Jaha, städade gjort jag i går å gubben jobbar i dag så det lutar åt något roligt kanske lite plantering eller
nåt pyssel av nåt slag, man vet aldrig.

Surt att jag inte hann få min telefon 

 innan abbonemanget gick ut. Helt plötsligt i går gick det inte att ringa på hela dagen och naturligtvis råkar det ju då vara en sån dag som alla ringer..
Ska ringa upp dottern i dag i allafall hade jag tänkt :)

Ha en braig Lördag alla, hoppas att ni inte blir insnöade Norrbottningar, ska tänka på er inför de oväder som väntar!

Jo en sak till, glöm inte nu att under sportlovsveckan planera in ett besök på Gammlia och
sameveckan som börjar.

Mer info om den här!




Inga kommentarer: