Etiketter

måndag 4 mars 2013

Älska mallar!!!

Ja men eller hur! kan man ingenting om foto redigering å sånt är det ju en gåva till sådana som mig att det finns färdigt!! Man kan välja bland färdigt läckert format å få nåt personligt och fint *MYS*

Kallt värre i dag, hur kallt vet jag inte eftersom jag ännu bara släppt ut hunden men minst  - 10.

Lovat gossen att ta skotern till stora stenen och det känns sådär, hoppas att solen kan tränga fram senare på dagen..om jag har tur...
Annars så får jag väl skicka ut dem på åkern för lite skoterkörning och grilla korv i vedpannan för äre så kallt har jag inga fötter efter en kvart.


Mer än så blev det int den här dagen Pöss!



Välvd.



Jag tog afton
lade den i min
bägare och
drack.

Det var länge sedan jag kunnat höja
ett sådant hjärtinnerligt tack.

Sitta med kropp
därsom vindar fört
allt det vackra jag någonsin hört

Böja på nacken och blunda mot
jorden, detta vackra klot

Le en smula och kisa längst
det som var mycket vackrare än jag
någonsin tänkt! 

Inga kommentarer: