Etiketter

söndag 31 mars 2013

Jomen nu är våren här!



Det vet jag för i morse kom han fram ur vinteridet och försökte begå självmord direkt genom att dunsa sig mot sovrums taket så hårt det gick. Vårens första spyfluga!

I går var vi till stora stenen och grillade med goda grannar och givetvis brände jag mig i ansiktet men ingen annan. Jag som är mörkast och typ aldrig bränner mig. Jaja.

Brun vart jag i alla fall. Som så många andra grillade vi kött och åt gott.
Idag blire en tripp till mormorn och morfarn, får se hur många barn som följer med samt att sitta med huvet bort från solen vilket jag alltid tycker att jag gör.

Ha en härlig Söndag!



Depå.

 

Jag blir inte rädd för

pauserna, när livet låter

väntan

hejda sig.

Det är just då, innan,

jag läser dina ögon som ett alster

av det vackraste, vackraste.

Inga kommentarer: