Etiketter

måndag 18 mars 2013

Blå himmel

Är ju inte fel att vakna till, nu ska kaffe kokas så jag återfår lite hjärnaktivitet som verkar saknas den här morgonen. Försökte nämligen ladda betalningsdosan i full övertygelse om att den va min telefon, det va ju tur att själva kontakten inte passade. Om den gjort det så undrar jag om jag gått omkring med en betalningsdosa hela dan och undrat varför ingen ringt :D

Idag ska jag upp till vävstugan, Jippi! Jag ska göra en matta till sofflocket i köket och det ska bli så spännande!

Annars så va vi till fina bror och Johanna och hälsade på i Lördags å träffa Benjamin och Mamsen och skulle träffat Noman och hennes fina lilla familj om int dotra hennes hade spytt.

Ny vecka alltså, undrar just vad den ska bjuda på, bra saker hoppas jag! Hittade en liten bild på fejjan som jag lägger upp nu, njut av dig, va glad för att du är normal och le till främlingar i dag, de kanske ler tillbaka!!


Inga kommentarer: