Etiketter

fredag 15 mars 2013

Bil, Fatta!



Jamen bara den där enkla saken att kunna färdas! att besöka folk på deras födeledagar, handla lite hos handlarn jamen att vara mobil i öde land är ju stort men ödeland passar ju inte längre hemmavid
vi har ju grannar nu för tiden och vilka grannar sen. Mitt hjärta har blivit större sedan de kom hit och visade vänlighet, omvårdnad och kärlek, kan man önska sig mer?

Erik vann finalen i Farmen och det blev ju nästan som jag ville, jag ville ju att Jannike skulle vinna men men, film och fiktion men här hemma i Dalsjös bonnaland finns ju verklighetens farmen.

Oj ja just, jag säljer ju en stortomt här reda 3000 tomtmetrar för den som vill ha ett tillhåll där djur är okej, betesmarker finns och jakt och ett grannskap utan dess like, fundera på det du!

Inga ord finns som kan beskriva min tacksamhet att jag bor där jag bor, har de grannar jag har så äre bara.


Puss, ha en fortsatt trevlig Fredagskväll. Puss!



Listad.


Fröståndare sänder ut längtan och jag är en sån
en grön vindpust för er
en regnbåge och en slösande sol

ett omtag

för vänner.

Inga kommentarer: