Etiketter

onsdag 9 oktober 2013

Fy tusan va jag är bra!



Jag tycker att jag duger när jag inte får av mig morgonrocken förrens tie, att mina tånaglar är skitsnygga utan resterna av sommarens nagellack som jag alltid lyckas gömma att ta bort men faktiskt gjort, att jag faktiskt städat Luddens rum, okej tog fler än en dag men ändå, det blev gjort!

Att jag ta mig tusan är snygg nog tillräckligt!, titta bara!!
 nej, va vart det där nu då?
Jamen skitsamma, äpplen är söta, de med!

Va hare nu tagit åt tantskrället jo DETTA Läs!

Klart som korvspad att om man aldrig tycker att man duger nog, presterar bäst tjänar mest, vem kan vara annat än olycklig då?

Vi måste sluta att vara så hårda mot oss själva, se varandra i ljuset av fasen vad gla jag är att den människan finns här! En dag finns vi inte och då spelar inget annat roll för våra nära och kära att de såg oss le och vara lyckliga den tid vi fanns.

Le mot dig själv idag, le mot andra du ska se att du mår så mycket bättre.



Inga kommentarer: