Etiketter

lördag 5 oktober 2013

Joddusåatt



Satt på huk i ca 4 sekunder (nej jag kissade inte) och fick en lårbristning där fram. Ja, vad ska man säga? Ont och svullen, att sätta sig och att resa sig upp är inge kul, knappt att gå heller. knäpper å smäller å knakar.
Är det nu jag ska säga, Check? bocka för på min oturslista?

CHECK! Okej, kan jag få vara nu?? Kan jag någongång få mitt förbenade liv tillbaka, småskitsaker hela tiden

Gnäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääällll.

Sådärja, tur man har bloggen att ynkla av sig på. 
Nej ingen cykling hos mamsen idag men väl dit för att hjälpa pappsen med det nya windowset han köpt. Annars är det föräldradag på killarnas skola, ska bli spännande!

Å morrn dårå, då ska pigglisarna få sina vita vingar, det är dom värda.

Önskar Er en underbar och härlig dag för, det ska minsann jag ha, så det så!


Frosttid Senryo

Genom dimsänkt sjö

vippar höstdans älvor mot

isskört vattenblänk

Inga kommentarer: