Etiketter

söndag 6 oktober 2013

Ny dag!




Jo, den startade sisådär vid två så det va ju tur att jag la mig tidigt , man måste ju vara lite smart ju :D

Idag kommer hela surven hit och det ska kokas vatten och grisarna ska som sagt få sina änglavingar och vi få kött i frysen. Kanske det låter barbariskt, vad vet jag men det är ju en gång så i livet. I morrn fylles sötaste Chrilleungen 16 år, ba en sån sak så han har beställt smörgåstårta så det är väl bara att baka idag och se till att uppfylla den unge herrns önskan.

Grannen berättade att Lokatten vart på besök, säkerligen för att checka in hönsen deras emn tji fick han. Synd att han går här och drar, alla Rådjuren lär väl sticka som en smörad avlöning och det är ju synd de är ju så go..fina..ju.

Önskar er allt gott, ta hand om er.

Jo just, det har blivit en massa fel när jag ska kopiera och lägga in texter och det är för tröttsamt att skriva av dem så då tänker jag att jag gör så hära


Dagens Poesi! så kan ni ju klicka på highlighten så ploppar den upp av sig själv, smart va !

Inga kommentarer: