Etiketter

onsdag 16 oktober 2013

Kalaskalaskalas!


Som bekant blir min lilla illbatting sex år snart och det ska ju firas. Stor nog för en spökvandring vilket är mamsens favorit (är det därför nästan alla ploppat ut på den här tiden av året? )
Älskar att planera vilka hyss jag ska utsätta dem för hehe. Nej så farligt blir det inte utan rätt snällt men spännande och det är ju tur att jag har tid på mig och vana, med min hjärna behövs det..

Jag har ju som bekant aldrig godis på kalasen ( hemska hemska mig) utan har sett urfräna frukt halloween skapelser som jag ska göra, enkla som tusan och inte så dyrt heller,
 (inte min bild och ide, men man kan ju alltid låna haha)

jag tycker inte att kalas ska vara dyrt. Hellre lägger jag ut en liten slant för upplevelsen, korv och Marshmallows får duga (okej marshmallows är väl godis kanske)
Ett spöke ska jag ha, en tomtenisse och så häxan givetvis. Vilka som ska få äran att agera är inte bestämt ännu så hugande skådespelare, hör av er!

Nåja, ä äre ba onsdag, eller lillelördag som en del säger. Tömma blomkrukor ska jag göra idag och ikväll ska gubben å sönerna sätta ut plogpinnarna för snön ska ju komma i morgon, har jag hört. En liten prommis lär det bli med å lite tvätt vikning å sånt som görs vareviga dag.

Kram på er alla

Ur en pupill

Inga kommentarer: