Etiketter

torsdag 10 oktober 2013

Nämen!



Har man sett på maken, det bidde kväll även den fjärde dagen i veckan, man kan ju aldrig vara för säker på det!
Grisen ligger ordentligt förpackad i frysen så jag och gubbs har vart skitduktiga, ba en sån sak.
Ytterligare en braig sak är att jag har en mamma som bakar nöt lchf bröd till mig, det är inte klokt så mycket snällt som hopar sig runt mig!

Jag har haft en bra dag i dag, fått göra det jag skulle gjort (nästan, man är ju int perfekt ju) vilat en stund mitt på dagen och bidde väckt av en envis hackspett utanför balkongen, jag hoppas att han hitta något gott och det är ju inte alltför otroligt i vårt gamla gistna hus. Skulle inte rekommendera de glesa väggarna som vinterbostad dock, ett hål i en gammal tall är säkert bättre..

Lampan i hallen (dotterns) har äntligen kommit på plats och lyser så vackert nu då allt är så mörkt å hurvigt ute, bergis minusgrader blir det.

Nä, allt för idag antar jag, sov nu så rackarns gott för det ska jag göra, kraaaam!

INSIKT

Inga kommentarer: