Etiketter

fredag 22 februari 2013

Dagen D!

Ja, inte direkt en anfallsvåg av skepp mot strand men väl en gisten eka som får lägga till vid en brygga för lite proviantering.
Jo, jag å gubben ska ju få hotellisera en hel helg och bara få rå om varandra.
Kanske inte så stort i världsrymden men för oss är det mycket.

Ungarna ska, väl övervakade av vänner, få hålla sitt lan och ludden, som förövrigt packat i en hel vecka, ska få rås om av sin mormor och morfar.

Tyvärr startade min natt inte alls utan satts uppe med ajaj ontont men, jag hoppas timmarna som sovs i morse räcker till. Ja, annars är det väl bara att slänga sig på fina bäddade sängen i kväll, se på Farmen och ta sig en lite powernapp innan man kanske strosar ner på en bar och dricker en öl med sin käresta.

Ta mig tusan, jag tror att vi närmar sig vår eller???






 

Allt riktar, även himlabågen.

Jag har inga gränslösa svar nedstoppade i bakfickan. Inga ord som jag svartsjukt bevakar och kallar för mina.
Allt är använt förut, även blickarna som sveper.
Allt är i sin linda, även vi.

Det är därför jag vill ge denna dag obrukad.

Ordlöst vill jag stava den innanför mitt.

Naken.


Ny.

Inga kommentarer: