Etiketter

söndag 24 februari 2013

Jodå, visst är jag mör!

Jag har ju vart på hotell bevars å fått gomaten och egentid , klart man blir trött!

Fredag in checking, bastubad och relax och en hastig sväng på pubben.
Lördag sovmorgon..not, klart man vakna vid halvsex som vanligt haha!

Opera, Generalrepetion på La Bohem,

 oj oj oj så bra det va! Bobba och Jennifer var med där och ja, vilken upplevelse! Oj så vi grät gubben å jag när hon dog på slutet, skådespelarna var så bra och paff blev man då helt plötsligt skådespelare, barn och vuxenkör förflyttade sig ut i publiken! Mäkrigt och jag rekomenderar starkt denna upplevelse!

Ja å sen så blev det powernap å middag på hotellet, dusch och relax å en liten sväng på stan. Vi såg på snöskulpturer, drack te och åt pralin på Rex och avslutade kvällen med en kort visit på Lottas. Jadu så längesedan jag var på stan, man känner knappt igen sej. Att få vara i tryggt sällskap med "hem" nära gjorde det möjligt. Och att det var nästan hemma gjorde ju resan hem mycket kort, nära till barnvakterna Mormorn och Morfarns, som gjorde ett jätte jobb å tack så mycket!!





Änglar är ni!

Pojkarna klara sig bra hemma, hade The day of there life i Lördags med lek och stoj och bus, dom tyckte att vi gott kunnat stanna någon dag till :D Fina Lars och Ulla-Maj bjöd på skjuts hem, tack!!! ♥

Ja, så nu är man hotellberest, trött nöjd och lycklig och lite kärare än va man va i Torsdags.

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha :D






Inga kommentarer: