Etiketter

måndag 4 februari 2013

Fast jag trodde förstås

att jag var garanterad mina d vitaminer om jag drack mjölk så jag är väl en av de lurade av reklamen på Norrmejeriers mjölkpaket. Fast å andra sidan har jag aldrig räknat vitaminer (bara kalorier) och hett i mig båd frukt och grönsaker så förmodligen har jag fått min beskärda det av vitaminer.

Sonen ser då verkligen ut att behöva ett tillskott men jag gissar att det inte hjälper då det är en rejäl förkylning som är orsak till det, med feber å allt. Trodde det räckte med febern i Fredags men det var väl ba förätten.
Trist att gubben är borta, hade ju räknat med min vila när Ludden var på dagis så det blir si och så med bloggandet i veckan för jag skriver alldeles för många fel då jag är trött.
Hoppas att lilla ynklisen kryar på sig. Ungar ska inte ligga utslagna i soffan, de ska skratta och springa så mycket som bena bär tycker jag.

På Torsdag kommer fina Emlan på övernattningsbesök, längtar tills dess!

Ha en finer vecka!!

Inga kommentarer: