Etiketter

måndag 22 oktober 2012

För fem år sedan...

Är det väl brukligt att börja en blogg med om man har småbarn som fyller år och så fortsätter man med

"låg jag vaken i sängen, en knodd på magen å undra vad som hände"

jo, lilla Noak Ludvig Valdemar kom till världen efter 16 sjuhelsikes långa timmar, men det vare värt
Nu är han en modig liten kille som älskar sitt nyfådda starwars svärd som han fick nu om morgonen.
Han hade stor kalas i går med kompisarna i strålande sol, gull ungen.

Och själv blev man gammal..eller kände sig gammal då han vakna halvfem i morse och ville ha present på sängen haha.

Ute hare snöat, kallt som tusan. Gubben är i väg till Skellefteå för lite pill i tandläkarstolar. Jag håller mig hemmavid för jag har inga vinterdäck på bilen jag.

Hoppas ni alla har en urfin dag, det ska vi här i Holmnäs ha i allafall.

Kram!! Ludde, 3 v gammal.

Inga kommentarer: