Etiketter

fredag 19 oktober 2012

Jodå, det blev pass 3 timmars sömn!

Efter det att bobbas och Jejjes biletter var bokade och betalda Gah vart tog planeringen vägen??

Ikväll åker det små liven mot Bryssel och Tornai för att besöka syster Fridus och gissa om jag är avunds..
sol, 20 grader varmt, ledigt och en hel vecka med någon som jag saknar så det gör ont.
Hoppas att de får det värdsbäst där.

Här hemma, här regnar det som vanligt kan man nog säga, lerigt värre, har små orosbubblor i magen inför Luddens kalas på söndag, måtte det vara sol! Min hjärna klarar inte av 10 ungar med föräldrar inomhus i två timmar haha!

Ska fara till affärn i dag med en noga nedpräntad handlingslista, det får bli puls, å så ska det inhandlas ett starwors svärd till sonen (ja jag vet att det är felstavat men ni förstår vad jag menar) ett sånt där som låter och har sig med typ blått sken. Inte för att jag vet om det finns men jag antar att nåt måste det ju finnas, så galna de små liven är i rymdgrejset.

Nä, inte har jag tid att sitta hära känner jag, ni får ha en braig dag, det är ju Fredag trots allt så det borde ju int va så svårt.
Kram och delger nåt litet jag skrev i morse.



Bara gråt?

Det faller, tror jag
milliarders droppar i mina gömmor
vart och ett en levnad.


Inga kommentarer: