Etiketter

fredag 12 oktober 2012

Morrn!

Vaknar till en nollgradig morgon. Vid fem vakna  ludden med feber och hosta så han blir hemma från dagis i dag. Själv så har jag bara datumet kvar på Benjamins doptavla. Alltså. jag har ju alltid älskat att brodera och tänkte ju som så att gud så kul att börja igen.
Jag hade för mitt liv inte trott att man kunde bli så trött!! Det är ju massor av år sen jag broderade sist och det känns inte så kul att bli så hjärntrött av just det.. Nåja
det kan ju finnas värre saker kan man trycka och det med rätta förstås men att sådana små bitar tas i från en, tja det är inte så kul.
Jag får se till att jag aldrig sitter längre än en halvtimme, så får det bli för nu när jag börjat har jag hittat massor jag vill göra.

Idag ska jag prövgå själv på pub joddu haha!
Nja riktig pub är det ju inte, bara här i byn å bara tjejjer, ett litet gäng och ingen hög musik, kan det bli bättre?? Tacobuffe med, fränt värre, nästan som gamla tider med Taco buffe på droskan haha!

Hoppas er dag blir fin och full med glada skratt, pirr i magen kanske och en kram eller två. En god vän som säger hej, kanske en härlig höstpromenad med en hund eller Farfar kanske, vad vet jag men fyll den med goda saker.
Livet blir härligare då, kram!!


Inga kommentarer: