Etiketter

fredag 19 oktober 2012

Jomen de kom ju iväg!!

De små liven mot äventyret och, jag tror de kommer att klara det bara bra!
Själv har träningvärken smygit i kapp men inte alls lika farligt som förr och jag tror att yogan har en stor del i det. Det enda problemet jag har med den är att komma i håg andningsmattrat så jag hittar på ett eget.

inte somna intesomna visst vare bra haha!

Nu väntar ett digert chema för Lördagen, storhandling och 70 års kalas jo jag menar det!!
Det ska levas medans liv finns i tröttkroppen!
Kram på er  alla och något litet jag skrev i kväll.



hur än nätter varsamt faller

Riv här
stretande fjolårsfjun
eller kanske bara vandra vilande
som om ensamheten finge sina andetag
som sol över ensamna månar
med barnabena dinglande

Hur än nätter varsamt faller

så var det bara jag
sakta stegande över himlavalv

men ändock

Inga kommentarer: