Etiketter

söndag 7 oktober 2012

Hipp hipp Chrille

Ja, då har sonen fyllt 15 år, helt sjukt så tiden går, lite klyschigt kanske men, det är ju så det känns, vart tar tiden vägen??

Int ett spår syns i min fula nuna, lite tjockare kanske, något mera rynkig men annars så...om man nyttjar lite fantasi och det har jag gott om!!

Älgen på åkern ja. Klart som korvspad att dom ska stå där och visa upp sig. ok man får int jaga älg alls nu så de hade j klarat sig vilket som men ändå...frysen tom och lite pengar i påsen.
Vackra va dom i alla fall, det kan jag ju villigt medge och jag slår vad om att de äter upp äpplerna i natt, och de kan de ju få.
Nästa år är vi med i jaktlag och dåååå haha.

Annars så ska ni ha en fin kommande vecka, hoppas att regnet lyser med sin frånvaro. Själv ska jag på arbetsträningstest, ja, inte för jobb men cykla för att kolla hjärtat.
Hare!!


Inga kommentarer: