Etiketter

onsdag 3 oktober 2012

Kan inte låta bli bara!!

Att fortsätta att tjata om migrationsverket. Och idag frågar jag lite lätt, hur ser deras utredningar ut, egentligen? Hänvisar till länken jag la ut i går.

Enligt citat från AF:s artikel "Fredrik Bengtsson säger att migrationsverket inte kände till att det inte finns en annan fungerande förälder med i familjebilden, men att dessa relevanta uppgifter nu framförts till verket."

Fråga ett då, om de inte kände till det, varför föreslå familjehem för ungen? Då skulle ju i sådana fall den andra föräldren vara den som tog hand om barnet och inte ett familjehem?

Och nu ska de se över ärendet igen.
Tokerier, lögner och villfarelser. 

Regnade gjorde det i natt och nu lyser solen. blå himmel och inte alltför kallt ska man vara tacksam för.
Tvingad av familjen att ringa v-centralen igen för att se om det går att kolla upp hjärtat snabbare, antar att dom är less att se mig som en blåsbälg men..jag vet inte..
tycker in om sjukhus, tyck int om och tänk om det är nåt annat och tänk om och usch jobbigt och så far tankarna.

jaja
vi får väl se antar jag.

eftersom mitt skrivande är en aningens isat just nu plockar jag hit nån gammal skåpmat, det får ni stå ut med, kram!! 


Vorden. 2011-10-03



Ibland är det som om livet skvalpar kring fötterna och
väter ner en med regn ovanifrån,

När man egentligen ville ha
en liten höstlig vind som påminnelse.

Inga kommentarer: