Etiketter

måndag 29 oktober 2012

Barna ju!

Om typ 10 m kommer storbarnet Obba hem från semestern i Tornai!

Det är när barna klarar sig utomlands man inser att, tja, de är nog vuxna!!

Men ja är bara typ 25 det har jag alltid sagt.
Det ska bli så skönt att få hem raringen, klippt å förlovad å allt.

Själv har jag ränt på stan, käkat Pizza med ännu större son som flyttar till Norget, crille och jag har tankat Diesel till traktorn, handlat, vart på återvinningen, å så har jag städat sovrummet så nu är jag ganska trött kan jag lova...

Ska fara med lite kläder å grabbarna i 39:an som förlorade sin mamma för ett par dagar sedan.
Fy för den lede vad jag hatar våld.
alla deras saker brann upp med mamma så om någon har lite de vill bli av med behövs det saker i st 134 och 170, jag kan förmedla kontakten.
Rysligt är det.

Kram på er alla,
något litet för själen kommer här, kram!


Bräcklig står dag.



Hur händer rör sig och sträcker sig mot
visst har hav mot strand?

lägger sig broar övet våta kalla

som bön ur jord

Stiger inte dagg och faller inte andetag mot

och någonstans viskar tiden

Moder, Moder.

Inga kommentarer: