Etiketter

tisdag 2 oktober 2012

Tjatmoster...

http://bloggar.aftonbladet.se/oppengranskningmigrationsverket/2012/10/mamma-naira-utvisas-din-anknytning-till-din-son-ar-inte-stark/

Ja, jag kanske är det och man blir kanske less av allt som kommer fram nu och då vet jag att jag inte är ensam. Ja, som ältar och så för det är så svårt att förstå!
Som detta senaste. Hur kan man säga om en mamma att hon inte har tillräcklig anknytning till sin son?
att, om man levt tillsammans i 3 år som mor och son så finns där - ingenting?

Min son sa häromdagen när jag skulle bort (han ska fylla fem) Mamma, mamma, jag älskar dig, du är mitt älsklingsställe.

Pappor och Mammor är älsklingstället för sitt barn om inte misshandel eller något annat hemskt hänt som tar ifrån föräldrarna den titeln, älsklingsstället.

Om nu älsklingstället försvinner i ett par månader, upp till ett år eller kanske för alltid ger det men åt ett barn.
Det fattar till och med jag.

Suck...



Annars så var gårkvällen mindre kul, andnöd länge och svullen och dann på morgonen. vakna tidigt och är helt slut  Ska få en ny lungröntgen och arbetsprov, hoppas det blir snart.

Puss på er alla!



Hopp.

Mitt varsamma kupar



ditt.


Man gör så i
omhuldandet. 

Inga kommentarer: