Etiketter

onsdag 23 januari 2013

Det lutar nu!

Ja, åt ansträngningsastma. Åtminstone lutar det åt nåt håll och, det stämmer in ganska så bra. Ska prata med doktorn på Måndag och tills dess fortsätta med pulmikorten och bricanylen.
Jag ska andas med näsan om jag är ute, hur det nu funkar. Beställt nosoil och mer akutbletter då jag måste misstagit mig för jag trodde jag hade det hemma.
Lätt panik i går alltså men det gick över och det känns bra.

Idag ska vi på kalas då tuvaluvan fyller sex, som ludden väntat! Och tänk, han har vetat vad hon ska få på födsledagen i minst en vecka men hållit tyst om det,, trots att han träffar tuvan varje dag! Det ni :D

En liten bild på finingarna på luddens halloweenfest kommer här

Dom e för go dom två, tur att ludden och tur att tuvan har varandra :D

Ha en braig dag för det ska jag ha, kram!

Inga kommentarer: